Mifolyik?

Eredményünk és sikerünk folyamatokból tevődik össze! Ezt, gondoltad volna-e?

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

EZ+SYSTEM©

Pénzt nyerni hogyan fogunk?
Ha tudást nyerünk, mert valamit jól megtudunk…

A pénzteremtés három pillére


Először is adva van egy termékünk vagy szolgáltatásunk. Az egyszerűség kedvéért, a továbbiakban bármely szolgáltatásunk, munkaeredményünk, hasznosítható, elcserélhető, eladható produktumunk, TERMÉK néven fog szerepelni. A termék egy eredmény, ami készen van. Hasznos, használható, átadható, fogyasztható. A termék előállításához erőforrásokra van szükség ezek pénzért szerezhetők be. A termék előállítása elvégzendő feladatsorokból áll össze és a minőség is közrejátszik abban, hogy hasznos terméket hozzunk össze.  

Másodszor adva van egy vagy több igénylő a termékre, ők a közönségünk. Ők lesznek a vásárlók, ők lehetnek a vevők, akik először csak érdeklődők, aztán válhat belőlük felhasználó, más néven fogyasztó. Ha vannak a termékünkre igénylők, létrejöhet a csere, ami a hasznosítás, a kiáramoltatás, odaadás,  elszámolás vagyis a FOGYASZTÁS.

A csere régen, amikor még nem találták fel a pénzt, úgy zajlott, hogy a termék  közvetlenül egy másik termékkel cserélt gazdát. Jelenleg a csere pénzeszközzel zajlik. A fogyasztást úgy lehet elérni, hogy közhírré tesszük milyen termékünk van. Elmondjuk a termékről milyen jól használható, aztán megmutatjuk az érdeklődőknek.

Előfordul, hogy kóstolót is adunk belőle, vagy esetleg kipróbálhatják vagy mintát mutatunk belőle, olykor bemutatjuk a használatát. És amikor eléggé jó termékünk van, akkor könnyen találhatunk segítőtársakat is, akiket bevonhatunk a tevékenységünkbe.

Harmadszor célszerű, ha van  folytatólagosan fejlesztésünk, újabb bevételi források után nézünk,  újabb termékeket gondolunk ki, stratégiai terveket készítünk, kikutatunk minden szabályt, hogy helyesen vezérelhessük folyamatainkat, jól megszervezzük a működést, hogy jobb állapotokba jussunk.

Újabb személyzetet állítunk be és felmérjük a piacot, hogy meghódíthassuk. Piacozunk, kirakjuk a portékánkat, szóróanyagokat kiadványokat juttatunk el, esetleg könyvet írunk, informálunk, marketingelünk. Foglalkozunk és törődünk vevőinkkel, ügyfeleinkkel, elirányítjuk őket a vásárlásnál, átvesszük tőlük a fizetséget vagy az előleget. Gondoskodunk róla, hogy növekedjen és bővüljön összes ténykedésünk. E körforgás a FORGALOM.

Ezen a három összetevőn dolgozunk, amikor munkát végzünk, vállalkozunk vagy  bármilyen szervezetet működtetünk. Ez a három alapvető összetevője a folyamatnak, aminek a végén produktumot, azaz végeredményt találhatunk.

Mondjuk a munkatárs előállít valamit, egy részfeladatot végez el. Amikor elkészült, továbbítja kollégájának, aki újabb műveleteket végez, és ő is továbbítja egy következő kollégának. Amikor átadja, akkor hasznosítja, mert például a munkafolyamatot csak értékes és hasznos félkészterméken lehet folytatni. A kész (félkész) dolgot átadjuk kollégánknak, aki csinál rajta valamit. És a körforgás ismétlődik. TERMÉK-FOGYASZTÁS-FORGALOM

Új termék vagy szolgáltatás kerül be a folyamatba, megtanuljuk minden csínját-bínját: hogyan kell belőle jó minőségben ügyesen elegendő mennyiséget előállítani. Vagy eléggé sokat szolgáltatni , illetve egyre többet eladni és hasznosítani.

Ezt a három területet - TERMELÉST, FOGYASZTÁS,T FORGALMAT - és folyamatait vizsgálja a közgazdaságtan. 

A közgazdaságtan  szó az angoloból jön: economics és azt jelenti, hogy egy ház vagy egy háztartás vezetésének tudománya. Magyarosan ökonómiaként emlegetik. 

Egy kiváló üzleti képzésen itt! a következő szabályt többször is elmondta a tréner:

AMI NEM NÖVEKSZIK AZ CSÖKKEN. 

Kicsit gondoljunk csak bele? Például, amikor nem csinálunk semmi fejlesztést a lakásunk állagán?   Nyugdíjas néni, fix nyugdíja néhány év múlva mennyit fog érni?  

Csepelen a Dunai Vasműben abbahagyták a fejlesztést. Mi lett a következménye?

Van ellenpélda is!

Egyre több és újabb biotermék kerül a boltokba. Egészségesebb, mint a génkezelt, műtrágyázott és tartósítószeres termékek? Lehet, hogy kevesebb lesz a beteg ember, ha ilyesmiket eszünk?

A három legnagyobb mobil-telefontársaság, évente hány fejlesztést csinál? Mennyi újabb terméket dobnak a piacra? Először csak telefon volt, ugye? Mostanra pedig itt a mobil-Internet. És még sorolhatnám.

Ön mit gondol? Ön hogyan tervezi növelni a bevételi forrásait? Írja meg ide: ugyviteli.tanacsado@gmail.com

Hatékony segítségekre találhat itt a társhonalpon!


Profi Irodakiszolgálásban itt részesülhet!

Partnereink ajánlatainak megörülhet!




Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 2
Heti: 1
Havi: 1
Össz.: 3 756

Látogatottság növelés
Oldal: A pénzteremtés három pillére
Mifolyik? - © 2008 - 2025 - mifolyik.hupont.hu

Ingyen honlap és ingyen honlap között óriási különbségek vannak, íme a második: ingyen honlap

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »